סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ

השירות שמספק סוכן ביטוח פנסיוני מיומן הוא בעל חשיבות רבה בימינו. אנשי המקצוע בתחום הפנסיוני מסייעים ללקוחותיהם להיערך לעתיד, הרחוק יחסית, ולהבטיח רמת חיים נאותה גם אחרי הפרישה מהעבודה וגם במצבים מורכבים כגון בריאות רופפת או חלילה הפיכה לסיעודיים.

סוכני ביטוח פנסיוניים מתאימים ללקוחותיהם שני סוגי מוצרים: מוצרי ביטוח – ביטוח בריאות, ביטוח מחלות קשות, ביטוח סיעודי פרטי, ביטוח חיים, ביטוח אובדן כושר עבודה; ומוצרי חיסכון לטווח הארוך – קרן פנסיה, קרן השתלמות, ביטוח מנהלים וכו'.

כשמחפשים סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ לתת משקל של ממש לרמת השירות: גם תחום הביטוח וגם תחום הפנסיה מתאפיינים במורכבות גבוהה, וכך למשל ישנם ביטוחי חיים עם מרכיב חיסכון ומצד שני מוצרי חיסכון שיש בהם מרכיב ביטוחי. רק סוכנים פנסיוניים שאמונים על מתן שירות איכותי, ובהתאם מקפידים להסביר ללקוחותיהם בבהירות ובסבלנות מה בדיוק מספק כל מוצר, יכולים להבטיח לכם הבנה מלאה של תיק החיסכון והביטוח שלכם – הבנה הכרחית לצורך בחירה מיטבית בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם.

סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי מנוסה יוודא שאין כפל ביטוחים ושאתם משלמים רק על הכיסויים שאתם באמת צריכים, כך שכל שקל שמושקע בהווה אכן ישרת אתכם בעתיד בדרך הטובה ביותר. בנוסף לעזרה בהבנה מהם הצרכים של כל לקוח, מסייעים הסוכנים הפנסיוניים לבחור את המוצרים הספציפיים: כך למשל ביטוחי בריאות מורכבים מכמה וכמה רכיבים ולא כולם רלוונטיים לכל לקוח, בביטוחי חיים חשוב לתת את הדעת על הסכום שישולם למוטבים במקרה של מוות ואילו בקרנות הפנסיה מומלץ לבחור מסלול שמתאים להעדפות שלכם (מבחינת הרכב ההשקעות של הקרן) וקרן ספציפית שניתן לסמוך על הביצועים שלה (על סמך פרמטרים רבים ובהם הגוף שהקרן שייכת לו, ביצועים בשנים האחרונות ועוד).

סוכני הביטוח הפנסיוניים של check bit מתאפיינים במקצועיות ללא פשרות וברמת שירות גבוהה מאוד – וגם לכם כדאי להסתייע בהם עבור תיק הביטוחים והחיסכון לטווח ארוך.

שתף מאמר
דילוג לתוכן