בחירת סוכן פנסיוני

על כל אחד ואחת מאיתנו מוטלת האחריות להבטיח לעצמו רמת חיים נאותה גם כשכבר אי אפשר יהיה להתפרנס מעבודה. בנוסף החוק מחייב גם את השכירים וגם את העצמאים להעביר מדי חודש סכום כסף מסוים, שבהחלט אינו מבוטל, לטובת החיסכון הפנסיוני. ובכל זאת בגילאים הצעירים ישנם רבים שלא מייחסים את החשיבות הנדרשת לכך, וגם בשלבי חיים מתקדמים יותר לא כל הישראלים ממצים את המקסימום מהכסף שממילא הם משקיעים בעתידם. תדאגו לעצמכם לביטוח בריאות פרטי עוד היום!

בחירת סוכן פנסיוני

מי שיכול לעזור מאוד לנהל את החיסכון הפנסיוני באופן אופטימלי הוא סוכן פנסיוני מיומן ומנוסה. איש מקצוע בתחום זה מקשיב לחוסך כדי להבין מהם הצרכים שלו בהווה ומהן הציפיות שלו לגבי העתיד שלאחר הפרישה מעבודה, בוחן את המצב הנוכחי של תיק הפנסיה (ולפעמים גם מסייע באיתור כספים אבודים), ועל בסיס המידע הנ"ל כמו גם היכרות מעמיקה עם שוק ההון ובפרט המוצרים הפנסיוניים עוזר לקבל את ההחלטות החשובות הבאות:

  1. כמה כסף להפריש מדי חודש לטובת החיסכון הפנסיוני.

  1. מהו המוצר הפנסיוני שבו יושקע הכסף. האפשרויות הן קופות גמל, ביטוחי מנהלים וקרנות פנסיה, וכמובן שגם בתוך כל קטגוריה ישנו מגוון רחב של מוצרים עם מאפיינים שונים (מבחינת הרכב ההשקעות, רמת הסיכון וגם הסיכוי להגיע לתשואה מרבית).

  1. האם לכלול בחיסכון הפנסיוני גם כיסוי למקרי מוות עוד לפני הפרישה מעבודה ו/או למקרים של אובדן כושר העבודה בגיל צעיר. בהקשר זה כדאי לדעת שבקרן פנסיה תמיד ישנו רכיב של כיסוי כנ"ל, בביטוחי המנהלים הבחירה היא של החוסכים ואילו בקופות גמל יש אך ורק חיסכון.

 איך עושים ביטוח פנסיוני לעצמאיים? כמו כן לקראת הפרישה מעבודה וניצול הכספים שהצטברו עשוי סוכן פנסיוני בקיא לחסוך לכם סכומי כסף משמעותיים מאוד בזכות תכנון מס חכם. התועלת העצומה של שירות זה מחייבת בחירת סוכן פנסיוני באופן מושכל, כשהשיקולים העיקריים הם תודעת שירות גבוהה ובפרט מתן הסברים ברורים וקלים להבנה, בקיאות מקצועית וניסיון ספציפי בבניית תיקים פנסיוניים כל מה שמאפיין את הסוכנים שלנו ב-check-bit.

שתף מאמר
דילוג לתוכן