ביטוח בריאות מומלץ

ביטוח בריאות הוא ביטוח בעל חשיבות רבה מאוד לכל אדם, בכל גיל. אמנם כשאנחנו צעירים בדרך כלל אנחנו נוטים להקדיש פחות תשומת לב לסוגיות בריאותיות, אולם המציאות היא שכל אדם עלול לחלות בכל גיל – ולהזדקק לסיוע על-מנת לקבל את הטיפול הטוב ביותר הקיים. עוד כדאי לזכור שכל אזרח ישראלי מבוטח בביטוח בריאות ממלכתי, אולם ביטוח זה לא מכסה את כל המצבים הרפואיים האפשריים ובפרט לא את אלה שעלותם הכספית גבוהה. כך למשל תרופות שאינן בסל הבריאות עלולות לעלות סכומי עתק מדי חודש, וביצוע השתלה בחו"ל במרכז רפואי שמתמחה בכך הוא כמעט בלתי אפשרי ללא מימון בזכות ביטוח מתאים.

כך, ההמלצה החשובה ביותר בהקשר של ביטוחי בריאות היא להקדים תרופה למכה ולבטח את עצמכם כבר בגיל צעיר בביטוח בריאות פרטי. המלצה שנייה היא להיעזר בסוכן ביטוח מנוסה. לביטוחי בריאות שלל רכיבים, ואין טעם לשלם פרמיות עבור כיסויים שאינם נחוצים לכם. הרכיבים הנפוצים ביותר הם מימון תרופות שאינן בסל הבריאות, כיסוי עבור ביצוע טיפולים בחו"ל (כולל ניתוחים והשתלות), אפשרות לבחירת מנתח בארץ, ביטוח מחלות קשות (פוליסה שמבטיחה סכום כסף חד פעמי, כמובן גבוה, למי שמאובחנת אצלו מחלה קשה כך שיוכל להתמודד עם ההיבטים הכלכליים של המצב בצורה טובה וכך יוכל להילחם טוב יותר במחלה), ביטוח תאונות אישיות וגם ביטוח סיעודי עשוי להיות חלק מביטוח הבריאות (וגם לעמוד בפני עצמו). כמובן, שמומלץ לכל אדם לערוך לפני שהוא רוכש ביטוח בריאות פרטי השוואת מחירים.

כשמחפשים ביטוח בריאות מומלץ לקחת בחשבון גם את רמת השירות של כל חברת ביטוח – סוכן ביטוח מנוסה שמכיר את הנהלים בכל חברות הביטוח יוכל לסייע לכם לבחור את החברה שלא תתחמק מכם אם תזדקקו לה. סוכן ביטוח הוא גם איש המקצוע שימנע כפל ביטוחים ובאופן כללי יוודא שאתם יודעים בדיוק על מה אתם משלמים מדי חודש. סוכני הביטוח של check bit הם בעלי ניסיון רב גם בכל הקשור לביטוחי בריאות, וישמחו להתאים עבורכם את הפוליסות האופטימליות ובמחיר הנמוך ביותר האפשרי.

שתף מאמר
דילוג לתוכן