ביטוח בריאות פרטי – האם כדאי?

חיסכון פנסיוני

כמעט כל אזרח במדינת ישראל מחזיק בביטוח בריאות מעבר לביטוח הממלכתי, הקשור אל קופת החולים שבה המבוטח נמצא.לביטוח הזה קוראים שב"ן. אך מדוע יותר ויותר ישראלים מעדיפים לעשות ביטוח בריאות פרטי בנוסף לביטוח הבריאות הממלכתי והשב"ן שיש כבר ברשותם? לשם כך החלטנו לתת לכם תשובה חד משמעית לשאלה החשובה:  ביטוח בריאות פרטי – האם כדאי?

עד כמה המצב הבריאותי שלכם מדיר שינה מעיניכם? מרבית האנשים שמים לב כמעט לכל שינוי קטן במצב הבריאותי שלהם וזה בהחלט נתון חשוב ומעודד. אך האם באמצעות ביטוח הבריאות של שב"ן אתם מוגנים מכף רגל ועד ראש? התשובה היא – ממש לא. לא מעט טיפולים יקרים אינם מכוסים על ידי השב"ן – דבר שבשעת הצורך יכול להכניס אתכם לצרות כלכליות לא קטנות והוצאת סכומי כסף לא קטנים בכלל. לביטוח בריאות מחיר משתנה בחברות שונות ולכן כדאי לערוך השוואה.

כמה עולה ביטוח בריאות

באמצעות שילוב של ביטוח בריאות פרטי ביחד עם ביטוח בריאות ממלכתי אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מוגנים באופן מלא. כמעט כל הליך רפואי שתזקקו לו יהיה מכוסה על ידי שני הביטוחים הללו, ותוכלו להיות בטוחים שאתם עושים את מירב המאמצים על מנת להגן ולשמור על הבריאות שלכם. אז למי מכם שהמצב הבריאותי חשוב לו, אנו ממליצים לעשות גם ביטוח בריאות פרטי בכדי שתוכלו לקבל הגנה מלאה.

לשאלה ביטוח בריאות פרטי האם כדאי? קיבלתם תשובה! אך מה עם בחירת הביטוח הפרטי? כיום לא מעט חברות ביטוח יציעו לכם מגוון רחב של הצעות מפתות אך לא כולן יהיו מספיקות עבורכם. על מנת שתוכלו לקבל חוות דעת אמינה ומקצועית אתם מוזמנים לפנות אלינו. הצוות שלנו ילווה אתכם לכל אורך הדרך עד אשר תהיו מרוצים ובטוחים.

שתף מאמר
דילוג לתוכן