ביטוח מחלות קשות מחיר

מחלה קשה מוסיפה קושי רב לחיים, בין השאר בפן הכלכלי, שכן ההתמודדות איתה גובה משאבים רבים ובפרט זמן וכסף. על-מנת שלא להיקלע למצוקה כלכלית משמעותית, וכדי שיהיו בידיכם את כל המשאבים הנחוצים להתמודדות מיטבית עם מצב רפואי מורכב כמו סרטן, אוטם חריף בשריר הלב, אי ספיקת כליות סופנית, שבץ מוחי או טרשת נפוצה, מומלץ לבצע ביטוח מחלות קשות. ביטוח זה הינו למעשה ביטוח משלים לביטוחים חיוניים אחרים כמו אובדן כושר עבודה או ביטוח סיעודי, ובפרט הוא מספק מענה למצבים שבהם המחלה משפיעה במידה רבה על שגרת החיים אבל האדם לא מוגדר כסיעודי ואף לא ככזה שאיבד את כושר ההשתכרות – אולם הוא כן זקוק לסכום כסף גדול באופן מידי.

כשבוחרים ביטוח מחלות קשות מחיר הפרמיה הוא כמובן שיקול חשוב. המחיר מושפע ממספר גורמים ובראשם הסכום שאותו תקבלו אם חלילה תלקו במחלה קשה – כעיקרון ניתן לבחור כל סכום שתרצו עד 600,000-700,000 ש"ח, אולם מאחר שבמצבים קשים במיוחד ישנו סיכוי סביר שתוכלו להפעיל גם ביטוח אובדן כושר עבודה ו/או ביטוח סיעודי, בדרך כלל מקובל לרשום בביטוח המחלות הקשות סכום של 100,000-200,000 ש"ח. כאשר מתכוונים לרכוש ביטוח מחלות קשות השוואה בין כמה הצעות היא דבר הכרחי.

עוד דגש חשוב בבחירת ביטוח מחלות קשות הוא רשימת המחלות שאתם מכוסים עבורן. ישנם הבדלים מסוימים בין הפוליסות של חברות הביטוח השונות, ואם אתם נמצאים בקבוצת סיכון מסוימת (למשל עקב מקרים דומים במשפחה כשמדובר על מחלה שיש לה גם מקור גנטי) רצוי כמובן לוודא שהמחלות הספציפיות נמצאות ברשימה. פרמטר נוסף שיש לו חשיבות הוא גיל סיום הביטוח. לאחר שווידאתם כי הכיסוי מתאים לצרכים שלכם, ניתן לבצע השוואת מחיר בין הצעות של מספר חברות ביטוח, על סמך העלות לאורך מספר שנים ולא רק בשנה הראשונה. סוכני הביטוח המנוסים של check bit ישמחו לסייע לכם לבחון באופן מושכל ומקצועי ביטוחי מחלות קשות שונים ולהגיע לזה שישרת אתכם בצורה הטובה ביותר ובמחיר האטרקטיבי ביותר. בסוכונות הביטוח שלנו תוכלו למצוא סוכן ביטוח מומלץ ומתאים לכל דרישה שלכם.

 

שתף מאמר
דילוג לתוכן