ביטוח נסיעות – השוואה

קרן השתלמות

בעידן שבו מידיי שנה מיליוני ישראלים טסים לחו"ל, ביטוח נסיעות הפך להיות אחד מהביטוחים החשובים ביותר. השוואת מחירים של ביטוחי נסיעות לחו"ל, יכולה להיות אחד מהדברים החשובים ביותר שתעשו לפני הנסיעה שלכם לחו"ל, בטח כאשר כיום קיימים אין ספור ביטוחים במחירים שונים. ככל שתשוו את חבילת הביטוח ותתאימו אותה לאופי הנסיעה שלכם, כך תוכלו לחסוך עשרות או אפילו מאות שקלים לכל ביטוח נסיעות. השוואה של ביטוח נסיעות בצורה אמינה ומדויקת יכול להתבצע רק על ידי איש מקצוע אשר מכיר את תחום הביטוחים על בוריו.

סוכן ביטוח מומלץ

אצלנו תוכלו לקבל את כל מה שאתם צריכים בכדי לשמוע את ההצעות הטובות ביותר. הצעה טובה לא נמדדת רק מבחינת העלות שלה, אלא בשילוב של עלות עם תועלת. אנו נעשה את מירב הבדיקות על מנת להתאים לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר כך שתוכלו לטוס לחו"ל בראש שקט. הרי אין דבר יותר חשוב מאשר לשמור על הבריאות שלנו, גם כאשר אנו נמצאים בעיצומו של טיול בחו"ל. אם אתם רוצים לרכוש ביטוח נסיעות צרו קשר עם סוכן ביטוח פרטי.

אז לפני שאתם מתחילים לבזבז ללא הכרה! הגיע הזמן שתעשו בדיקה קטנה שתחסוך לכם מאות שקלים לכל אדם שטס לחו"ל. כך תוכלו להתחיל את הטיול שלכם ברגל ימין, ולא פחות חשוב להשאיר עוד כמה מאות שקלים לבזבוזים בטיול שלכם.

מה אתם צריכים לעשות על מנת לבצע השוואה של ביטוח נסיעות? האמת היא שלא הרבה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות אלינו עם מועד הטיסה והמדינה שבה אתם הולכים לשהות. אנו נדאג לספק לכם את ההצעה הטובה ביותר על ידי בדיקת כל הביטוחים שעומדים לרשותכם ומתן חוות דעת על כל אחד מהם באופן מקצועי.

שתף מאמר
דילוג לתוכן