ביטוח עסק השוואת מחירים

כמו כל מוצר, גם כשרוכשים פוליסת ביטוח או פוליסת חיסכון לעסק כדאי מאוד לבצע השוואת מחירים ולבדוק מספר הצעות של מספר חברות ביטוח. במקביל, עלמנת שהפוליסה הנבחרת תעניק לכם שקט נפשי אמיתי ותמנע מצב שבו נגרמים לעסק נזקים כספיים משמעותיים, חשוב מאוד לבחון גם את תנאי הביטוח ולוודא שהכיסוי מותאם היטב לצרכי העסק.

ביטוח עסק השוואת מחירים

הפוליסות בתחום זה הן מודולריות באופיין ומותאמות למאפייני החברה. המרכיבים העיקריים הם:

* חבות מעסיקים כיסוי נזקים שנגרמים לעובדים תוך כדי עבודה, בין אם באופן ישיר ובין אם באופן עקיף.

* חבות כלפי צד ג' – ביטוח דומה לחבות מעסיקים, אבל עבור נזקים שנגרמים לאנשים אחרים במהלך השהות שלהם במקום שבו פועל העסק.

בשני הסעיפים הנ"ל חשוב לבדוק את גבול האחריות, את גובה ההשתתפות העצמית וכן האם הכיסוי כולל גם תשלום הוצאות משפטיות אם יהיו כאלה.

* ביטוח ציוד ותכולה בפני מקרים של גניבה, הצפה, שריפה ועוד. מחיר רכיב זה בביטוח עסק נקבע על סמך הערך שלו, וחשוב לוודא מה כלול בכיסוי ומה לא.

* ביטוח מבנה בסעיף זה הדגש העיקרי הוא המקרים שבהם הפוליסה מכסה נזקים למבנה: רעידות אדמה, הצפות, שריפות ועוד.

* אובדן הכנסה עתידית כיסוי למצבים שבהם פגיעה בהווה עלולה להוביל לנזק בעתיד. דוגמה טובה לכך היא הצפה, שגורמת לא "רק" לאובדן סחורה בהווה אלא גם להשבתת החנות ולכן אובדן הכנסות למשך פרק זמן מסוים. רכיב זה מספק פיצוי עבור אובדן ההכנסות העתידיות.

באופן טבעי עלות ביטוח העסק מושפעת במידה רבה מהכיסויים הנבחרים, ולכן כשמחפשים ביטוח עסק השוואת מחירים שמתייחסת רק לפרמיה היא כמובן טעות. עקב המורכבות של ביטוחים אלה מומלץ להסתייע בשירותיהם של סוכני ביטוח עם ניסיון רב בתחום לסוכנים של check-bit יש גם את הניסיון הדרוש, גם את הבקיאות המקצועית וגם מחויבות מלאה לכל לקוח ולקוחה. ביטוח בריאות פרטי השוואת מחירים כבר עשית?

שתף מאמר
דילוג לתוכן