השוואת מחירי ביטוח חול

יציאה מחוץ לגבולות הארץ היא תמיד חוויה עם פוטנציאל להנאה עצומה. מצד שני גם כשאנחנו מחוץ לארץ יש דברים שיכולים להשתבש וכדאי להיות ערוכים לכל תרחיש ולכל מצב עם ביטוח מתאים. באופן טבעי כמעט כל מי שטס לחול מודע לכך ודואג לבטח את עצמו, אבל ישנם גם לא מעט מקרים שבהם נבחרת הפוליסה הזולה ביותר ולאו דווקא זו המתאימה ביותר (בעיקר כחלק מהרצון לצמצם את עלות החופשה).

השוואת מחירי ביטוח חול

השוואת מחירי ביטוח חול היא כמובן צעד מתבקש אבל מתבקש לא פחות גם לבדוק מה כולל הכיסוי ולוודא שהוא מספק מענה לכל בעיה שעלולה להתרחש.

באופן עקרוני ניתן לחלק את הכיסויים האפשריים לשניים: אלה הרפואיים וכל השאר. המרכיב הרפואי של ביטוח נסיעות לחול משלם את ההוצאות הנדרשות לצורך אשפוז אם חלילה יש בכך צורך, מממן את הטיפולים הדחופים שמתבצעים מעבר לים (כולל טיפול שיניים שמוגדר כ"חירום"), משלם גם עבור רכישה של תרופות הכרחיות וכן על פינוי (גם לבית החולים וגם בטיסה לארץ).

הפוליסות הבסיסיות בתחום כוללות גם איתור וחילוץ. מאחר שלא בכל מקום יש צורך במרכיבים אלה, אפשר להסיר אותם ואז לבצע השוואת מחירי ביטוח חול בלעדיהם. עוד מרכיב מיותר בחלק מהמקרים הוא חבות צד ג'.

מצד שני ישנן גם הרחבות שכדאי לשקול את הוספתן לכיסוי הבסיסי. בין השאר מדובר על ביטול נסיעה (כלומר קבלת החזר עבור הוצאות ששולמו אם אין ברירה אלא לבטל את החופשה), קיצור נסיעה (בדומה לביטול נסיעה אבל במקרים שבהם מאורע בלתי צפוי מוביל לקיצור הכרחי של החופשה) וכבודה (כיסוי נזקים שנגרמים למטען וכן כיסוי הנזק עקב אובדן של ציוד כזה או אחר).

לקראת חופשה שכוללת גם ספורט אתגרי (צלילה, סקי וכו') חשוב להצטייד בפוליסה שכוללת התייחסות ספציפית לכך, שכן אחרת הכיסוי הרפואי אינו רלוונטי. כשמשווים מחירי ביטוח חול כדאי לקחת בחשבון גם את רמת השירות של כל חברה, כדי שאם חלילה תצטרכו להפעיל את הפוליסה תוכלו לעשות זאת במהירות ובפשטות. סוכני checkbit הם בעלי ניסיון מגוון ויכולים לעזור לכם לבצע השוואת מחירים חכמה על סמך הצרכים הספציפיים שלכם.

שתף מאמר
דילוג לתוכן