כמה עולה ביטוח חיים

לפי משרד האוצר היקף הכיסויים של ביטוחי החיים הפרטיים הוא כ-150 מיליארד ש"ח בשנה. נתון נוסף שכדאי לדעת הוא שהפער בין הפרמיות שמשולמות על הביטוח הנ"ל לחברות השונות עשוי להגיע לכ-140% – כך שהשאלה כמה עולה ביטוח חיים היא שאלה מתבקשת והשוואת מחירים חכמה עשויה לחסוך למבוטח עשרות אלפי שקלים לאורך השנים.

כמה עולה ביטוח חיים

ישנם מספר פרמטרים שמשפיעים על ההצעות שתקבלו מחברות הביטוח אם תרצו לוודא שבמקרה של מוות השארים שלכם יוכלו לשמור על רמת חיים נאותה. העיקריים שבהם הם:

א. גיל באופן טבעי ככל שהמבוטח מבוגר יותר, כך הסיכון שלוקחת על עצמה חברת הביטוח גדול יותר והדבר משתקף בפרמיה.

ב. מצב בריאותי אנשים בריאים, ובפרט כאלה שלא מעשנים, יקבלו הצעות אטרקטיביות יותר.

ג. מגדר תוחלת החיים של נשים גבוהה יותר ולכן ביטוח החיים שלהן הוא זול יותר.

ד. סכום הביטוח ככל שהסכום שאותו תרצו להשאיר למוטבים בפוליסה גבוה יותר, כך באופן טבעי עולה גם הפרמיה.

גם גיל סיום הביטוח משפיע על עלות הכיסוי החשוב. עוד כדאי לדעת שישנם מספר סוגים של ביטוחי חיים, ולכן גם לבחירת הכיסוי המתאים לכם ביותר יש חשיבות כשמנסים לברר כמה עולה ביטוח חיים. איך מושכים פנסיה לפני הזמן?

אופציה אחת שניתן להוסיף לכיסוי הבסיסי, שנקרא "ריסק", היא ביטוח מחלות קשות כלומר כיסוי שמשלם למבוטח סכום כסף חדפעמי, גבוה, במקרה שמתגלה אצלו מחלה חמורה מתוך רשימת מחלות. במקרים אחרים משולב בביטוח החיים גם חיסכון לטווח ארוך ובפרט לגיל שאחרי היציאה לפנסיה.

כמו כן כדאי לקחת בחשבון מתי יוצאים לפנסיה ושישנן פוליסות שבהן הפרמיה קבועה וישנן פוליסות שבהן הפרמיה תופחת עם הזמן. עלמנת למצוא ביטוח חיים שלא יעלה לכם סכומי כסף גבוהים מדי לאורך השנים ומצד שני כן יספק את הכיסוי הדרוש, מוזמנים להסתייע בסוכני הביטוח המנוסים והמיומנים של checkbit.

שתף מאמר
דילוג לתוכן