איחוד קופות לא פעילות

איחוד קופות לא פעילות

עולם הפנסיה אומנם מעניין את כולנו, כי כולנו דואגים לעתיד שלנו ביום שבו נפרוש לגמלאות, אך מצד שני, עד כמה אנחנו באמת בקיאים בתחום הזה? והאם אתם יודעים, לדוגמא, לענות על השאלה האם כדאי לבצע איחוד קופות לא פעילות? העובדה היא שלמרות שמדובר על הכסף שלנו ולמרות שזה חשוב לכולנו, רוב האנשים לא באמת יידעו לענות על השאלות המהותיות הללו. לכן, אם גם אתם תוהים לגבי עולם המושגים הקשור לקופות גמל ולקרנות פנסיה, כדאי שתדעו – אתם לא לבד. רוב האנשים תוהים האם כדאי לאחד קרנות פנסיה, יש כאלה שיקראו לזה ניוד כספים בין קרנות פנסיה.

חיסכון פנסיוני

מה זו קופה לא פעילה?
עוד לפני שננסה לענות על השאלה האם כדאי לבצע איחוד קופות לא פעילות, חשוב להבין מה זו קופה לא פעילה. בדרך כלל קופת גמל, או קרן פנסיה, אלה הם מקומות שאליהם אתם מפקידים כספים באופן פעיל. עם זאת, קיימות גם קופות וקרנות שונות שאומנם לפני שנים הפקדתם בהן כספים, אך בשלב מסוים הפסקתם לעשות זאת. במקרה כזה הקופה הופכת להיות לא פעילה. תוהים מדוע כדאי לבצע איחוד? הסיבה העיקרית היא עשיית סדר, הרבה יותר יעיל ונוח להתנהל עם קופה אחת שבה נמצאים כל הכספים שלכם מאשר לעמוד מול מספר גופים שונים. לכן זה לא מפתיע שרבים כבר עשו זאת ובהחלט כדאי גם לכם לקחת את האפשרות הזאת בחשבון.

קבלת חוות דעת מקצועית לגבי איחוד קופות
זקוקים לחוות דעת בכל מה שקשור לאיחוד הקופות שיש לכם? רוצים להתייעץ עם אנשי מקצוע שיחשבו על האינטרס שלכם ושיעשו הכול כדי לעזור לכם? אם כך, אנחנו בסוכנות BIT-CHECK ממתינים לכם. אנשי המקצוע שלנו זמינים עבורכם תמיד והם ישמחו לעזור לכם ולהמליץ לכם בכל סוגיה הקשורה לניהול הנכון של הכסף שלכם.

 

דילוג לתוכן