ביטוח בריאות פרטי

ביטוח בריאות פרטי

חוק ביטוח בריאות ממלכתי – שאותו יזם חיים רמון כשכיהן כשר הבריאות וקידם גם במסגרת תפקידו כיו"ר ההסתדרות – מאפשר לכל אזרח לקבל טיפולים רפואיים הכרחיים ללא תשלום (מעבר לדמי החבר בקופת החולים). יחד עם זאת החוק, שנכנס לתוקף ב-1.1.1995, לא מכסה את כל המצבים הרפואיים שאדם עלול להיקלע אליהם, ובפרט לא את אלה המורכבים שמחייבים טיפול יקר במיוחד. על-מנת ליהנות מכיסוי נרחב שיספק מענה לכל צורך, מומלץ לרכוש ביטוח בריאות פרטי.

ישנם שלושה סוגים של ביטוחי בריאות פרטיים: סוג אחד הוא כיסויים מוספים, כלומר כאלה שאינם קיימים בביטוח הבריאות הממלכתי כפי שמפורט בחוק. דוגמה לכיסוי שכזה הוא עבור מחלות קשות ומהותו היא תשלום סכום כסף (גבוה, מן הסתם) למי שמאובחנת אצלו מחלה מתוך שורה ארוכה של מחלות חמורות המוגדרות בפוליסה. מומלץ לערוך כאשר מתכננים לרכוש ביטוח בריאות פרטי השוואת מחירים .

סוג שני הוא כיסויים תחליפיים – כיסוי שמהווה חלופה טובה יותר לכיסוי הממלכתי. דוגמה לכך היא פוליסה שכוללת ניתוחים ומטרתה היא לאפשר לאדם שצריך לעבור ניתוח לבחור את המנתח/ת ואת מקום הניתוח מתוך שלל אפשרויות (במקום להפקיד את ההליך הכירורגי בידי מי שקופת החולים או בית החולים בוחרים).

הסוג השלישי של הכיסויים המוצעים במסגרת ביטוח בריאות פרטי הוא כיסויים משלימים. כיסוי שכזה משלים את הכיסוי של קופת החולים ומשלם במקום המבוטח את יתרת התשלום בגין ההוצאות הרפואיות. תחום הביטוח בכל ענפיו גדל משמעותית במהלך השנים האחרונות, אנשים הפכו למודעים יותר ובעקבות זאת רבים מהם רוצים גם להיות מוגנים יותר או לפחות לדעת שהם מכוסים – אם אתם רוצים לרכוש מקצוע מעניין מתגמל ומבוקש במיוחד לימודי ביטוח אונליין יכולים לתת לכם את הכלים להתחיל את הקריירה שלכם.

באופן כללי עשוי הביטוח הפרטי לממן רכישת תרופות שאינן בסל התרופות, לממן טיפולים בחו"ל (כולל ניתוחים ו/או השתלות), לכסות תשלום עבור בדיקות והתייעצויות, לממן טיפולי שיניים נחוצים ועוד. מאחר שלכל אדם צרכים שונים, ומאחר שכל רכיב בפוליסת הביטוח הפרטית כרוך כמובן בפרמיה, מומלץ להיעזר בסוכן ביטוח מיומן כדי להרכיב את ביטוח הבריאות הפרטי המיטבי עבורכם. סוכני הביטוח של check bit הם בעלי ניסיון רב ותודעת שירות מפותחת, והתועלת שלהם גבוהה במיוחד בתחום המורכב והרגיש של ביטוחי הבריאות. חשוב להעזר בסוכנות שלנו על מנת למצוא ביטוח בריאות מומלץ.

דילוג לתוכן