בקשה למסלקה הפנסיונית

בקשה למסלקה הפנסיונית

עכשיו, כשאתם חושבים על מצבכם ביציאה לגמלאות, נדמה לכם שאתם לא באמת יודעים מה מצב הכסף שלכם? אין לכם מושג כמה כסף חסכתם ואיפה נמצאים הכספים? אם כך, כדאי שתדעו שיש מה לעשות בנידון. בקשה למסלקה הפנסיונית זה מה שאתם צריכים כדי להבין אילו חסכונות יש לכם וכדי להפנות אותם בצורה פשוטה וקלה את הכספים הללו לאפיקים הכדאיים לכם ביותר. אם לא ידעתם, מסלקה פנסיונית היא למעשה יוזמה של משרד האוצר אשר מטרתה לעשות סדר בחסכונות לפנסיה עבור הפורשים לגמלאות. לכן, אם היוזמה הזאת כבר קיימת וזמינה עבורכם, מדוע שלא תעשו בה שימוש?

מסלקה פנסיוני

איך עושים את זה בפועל?

כדי להגיש בקשה למסלקה הפנסיונית כל מה שאתם צריכים זה לבחור סוכנות ביטוח שדרכה תעשו זאת. מה שכן, כמו שאתם בוודאי יודעים, אם יש משהו שלא חסר בישראל אלה סוכנויות ביטוח שונות ולכן כדאי שתבדקו בשבע עיניים לאיזו סוכנות אתם פונים. העניין הוא שאין טעם לחכות זמן רב מהרגע שבו אתם מגישים את הבקשה ועד שאתם יכולים להתחיל להשתמש במסלקה הפנסיונית ולכן חשוב לבחור סוכנות ביטוח יעילה. חשוב גם לשים לב לעלות מסלקה פנסיונית.

פנו אל הטובים ביותר בענף

בין אם אתם רוצים להגיש בקשה למסלקה הפנסיונית או שאתם בכלל לא יודעים מה זה מסלקה פנסיונית, רוצים לקבל חוות דעת לגבי ניהול הפנסיה שלכם או שאתם זקוקים לכל מיני מוצרי ביטוח, אנחנו, הסוכנות BIT-CHECK זו הכתובת הכי טובה שתוכלו לחשוב עליה. לכן, אם אתם רוצים לדעת שהכסף שלכם בידיים טובות ואם חשוב לכם לדעת שעבור כל בקשה תקבלו מענה מהיר, מדוע שלא תצרו עמנו קשר כבר עכשיו? המומחים שלנו זמינים עבורכם וישמחו לסייע לכם בכל מה שקשור לעולם הביטוח. כמו כן, התעריפים אצלנו נוחים כך שגם אם תרכשו אצלנו מוצרי ביטוח שונים, לא תשלמו דמי ניהול גבוהים מידי.

 

 

דילוג לתוכן