ביטוח פנסיה לעצמאים

כמה עולה ביטוח בריאות

החל מחודש ינואר 2017 נכנס חוק חדש אשר מחייב כל עוסק עצמאי לפתוח קרן פנסיה. המטרה העיקרית של חוק זה היא לשפר את מצב החיסכון הפנסיוני של העוסקים העצמאיים במדינת ישראל. עד לחקיקת החוק, מרבית העצמאיים אינם פתחו קרנות פנסיה ממגוון רחב של סיבות, אך כיום מדובר בחוק שמחייב כל אחד מהם להפקיד סכום מסוים לקרן הפנסיה. אם אתם עדיין לא יודעים מה ההבדל בין פנסיה לביטוח מנהלים, צרו קשר עם המומחים שלנו להכוונה נכונה.

במדינת ישראל ישנם כמעט חצי מיליון עצמאיים, מדובר בנתון מדהים אשר ממחיש את החשיבות של ביטוח פנסיה לעצמאים. החוק מגדיר כי כל עצמאי מגיל 21 ועד 60 שפעיל בתור עובד עצמאי למעלה מחצי שנה חייב להפקיד כספים לקרן הפנסיה על פי החוק. כך שחשוב מאוד להכיר את החוק על מנת שתוכלו לדעת כיצד להתמודד איתו. אי הפקדת כסף לפנסיה היא עברה על החוק שיכול להגיע ביחד איתה קנס, לכן חשוב מאוד להכיר את החוק וליישם אותו בצורה נכונה.

מסלקה פנסיוני

חשוב לציין כי כל עצמאי שהיה בחודש ינואר 2017 מעל גיל 55 ואינו הפריש באופן קבוע כספים לקרן הפנסיה על שמו, איננו חייב לעשות זאת מפאת גילו המבוגר. אך זוהי ההקלה היחידה שקיימת עם חוק זה.

על מנת שתוכלו לבחור לעצמכם ביטוח פנסיה לעצמאים משתלם, חשוב לקבל חוות דעת של מומחים אשר מכירים את התחום על בוריו. אנו מזמינים אתכם להיפגש עם הנציגים שלנו על מנת לקבל את כל המידע הרלוונטי עבורכם. כך תוכלו לבחור בטוח פנסיה לעצמאים שתהפוך את החיסכון שלכם להיות אחת מנקודות האור החשובות ביותר. ביחד איתנו תוכלו לעשות את ההחלטה הנכונה ולהיות עם ראש שקט לאורך זמן.

שתף מאמר
דילוג לתוכן