הר הביטוח – בדיקה

סוכן ביטוח מומלץ

כמה פעמים מצאתם את עצמכם הולכים לאיבוד בתהליך של בחירת ביטוח עבורכם או עבור אחד מבני המשפחה שלכם? על מנת שתוכלו להצליח בתהליך, אתם חייבים להכיר את כל האותיות הקטנות ולדעת בדיוק אילו סוגי ביטוח יש ברשותכם עכשיו. ברוב המקרים מבוטחים רבים אינם מכירים את כל הפרטים ועושים טעויות "קטנות" שבעתיד אף עשויות לעלות ביוקר ולהיות משמעותיות. איך ניתן למזער נזקים ולעשות את הבחירות הנכונות? קיימות לא מעט אופציות על מנת שתוכלו לבחור את הביטוח הבא שלכם בצורה בטוחה ועם כמה שפחות סימני שאלה. הר הביטוח משרד האוצר זו דרך מעולה לעקוב אחר הביטוחים שלכם.

מסלקה פנסיוני

משרד האוצר ביחד עם רשות שוק ההון השיקו אתר חדש שנקרא הר הביטוח. המטרה העיקרית של אתר זה היא להפוך את החיים שלכם בתור מבטוחים להרבה יותר קלים ופשוטים. באמצעות האתר תוכלו לדעת בדיוק אילו ביטוחים קיימות על שמכם, כמה אתם משלמים בגינם, לבדוק כפל ועודף ביטוח וכך תוכלו לקבל הצעות לביטוחים שאינם קיימים על שמכם וחשוב שתעשו. כך תוכלו לדעת בקלות אילו ביטוחים חסרים לכם, וכמובן לבדוק את ההצעות השונות על מנת להגיע להחלטה שמתאימה לכם בצורה האידיאלית. שאר האופציות הקיימות כיום יהיו פחות רלוונטיות, מכיוון שכאן מדובר בגוף ניטראלי אשר נועד על מנת להפוך את החיים שלנו ליותר קלים ולא מעבר לכך.

אז מה אתם יכולים לעשות על מנת שתהיו בטוחים שאתם עושים את הבחירות הנכונות? הרי אחד מהדברים הקשים ביותר זה לבחור ביטוח חדש מבין שלל הביטוחים שיוצעו לכם דרך האתר החדש הנקרא הר הביטוח. מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות אלינו, ל-check bit, ואנו בעזרת אנשי הצוות המנוסים שלנו נספק לכם חוות דעת מקצועית שתכוון אתכם בדיוק אל הביטוח שיתאים לכם בצורה האופטימלית.

שתף מאמר
דילוג לתוכן