הר הביטוח – משרד האוצר

השוואת ביטוחים

רוצים להתאים לעצמכם ביטוחים שונים שיהפכו את החיים שלכם להרבה יותר קלים? משרד האוצר השיק מנוע חדש שמאפשר לכל אחד מכם לאתר את מגוון הרחב של ביטוחים עבור כל תחומי החיים. הר הביטוח של משרד האוצר יאפשר לכם לקבל את כל המידע הרלוונטי עבורכם, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שמדובר בגוף ניטרלי שאיננו מעוניין רק בכסף שלכם. הר הביטוח הפך את הליך חיפוש הביטוח לדבר קל ופשוט, דבר שיגרום לאנשים רבים לדעת בדיוק אילו ביטוחים הם צריכים ואילו ביטוחים חסרים להם בעת הנוכחית.

סוכן ביטוח מומלץ

כיצד מחפשים ביטוח על ידי הר הביטוח, משרד האוצר? למען האמת מדובר בתהליך יחסית פשוט מאוד שלא ידרוש מכם יותר מידיי. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להכניס את מספר תעודת הזהות שלכם ביחד עם תאריך הנפקת תעודת הזהות. על מנת שתהליך יהיה בטוח לשימוש תצטרכו לענות על עוד שתי שאלות פשוטות: האם הונפק לכם דרכון והאם יצאתם מהארץ בשלושת השנים האחרונות. לאחר שתענו בכן או לא על שתי השאלות הללו אתם תוכלו למצוא את כל הביטוחים הקיימים שלכם. כמה קל היום לסגור ביטוחים דרך מגוון רחב של חברות המחכות אך ורק לכם! סוכן ביטוח פנסיוני שלכם יכול לבצע בדיקה עבור כל הביטוחים שלכם בהר הביטוח.

הר הביטוח משרד של האוצר הוא ללא ספק דרך מושלמת לסגור ביטוחים. אך כיצד תוכלו לדעת שהביטוח שאתם עומדים לרכוש מתאים לכם? לשם כך אנחנו כאן! אנו נעזור לכם ביחד עם האתר החדש של משרד האוצר למצוא את הביטוחים הטובים ביותר עבורכם. כך תוכלו לדעת שאתם מכוסים באופן מוחלט, ולא תמצאו את עצמכם משלמים סכומי כסף רבים על דברים בסיסיים שאמורים להגן עליכם.

שתף מאמר
דילוג לתוכן