חוק ביטוח פנסיוני

מסלקה פנסיוני

ככל שהשנים עוברות תוחלת החיים שלנו הולכת וגדלה, אך מה קורה במצב שבו לא חסכנו מספיק כסף על מנת להיערך למצב שבו לא נוכל לעבוד?הרי כל אחד מאיתנו יודע כי יגיע הגיל שבו יוצאים לפנסיה ולא ניתן יהיה להמשיך לעבוד. אחרי גיל הפרישה כל מה שנותר לאדם על מנת לכלכל את עצמו זה הביטוח הפנסיוני שאותו הוא צבר במהלך שנות העבודה שלו. אך מה קורה לאדם שלא חסך מספיק כסף? או אפילו אדם שלא חסך בכלל כסף בביטוח הפנסיוני? ללא ספק מדובר בבעיה שיהיה קשה מאוד להתמודד איתה, שכן זוהי האופציה היחידה לחיות באורח חיים נורמטיבי גם לאחר גיל הפרישה.

חוק ביטוח פנסיוני נחקק בשנת 2008, החוק קובע כי כל עובד וכל מעסיק במדינת ישראל מחויבים באופן קבוע וללא משוא פנים להפריש כסף לביטוח הפנסיוני על מנת לאפשר לאותו עובד לחיות אורך חיים סביר גם לאחר גיל הפרישה. במקרה שבו לעובד אין קרן פנסיה פעילה בעת הצטרפותו למקום העבודה, על העובד והמעסיק לדאוג לכך שתפתח לעובד קרן פנסיה בכדי שיהיה ניתן להפריש אליה כספים. על השאלה האם חייבים סוכן ביטוח פנסיוני רוב האנשים יענו לכם שחייבים.

איך תוכלו לדעת האם קרן הפנסיה שנפתחה עבורכם מתאימה לכם? או שמא איך תוכלו לדעת מה המצב של הביטוח הפנסיוני שלכם והאם יש צורך לעבור לחברת ביטוח אחרת? על כל השאלות הללו רק איש מקצוע מהשורה הראשונה יכול לספק תשובות. אצלנו ב-check bit אתם תקבלו את כל מה שאתם צריכים על מנת שתוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים הטובות ביותר. חוק ביטוח פנסיוני הוא נדבך חשוב בעתיד שלכם, וביחד איתנו תוכלו לבחור את קרן הפנסיה האידיאלית עבורכם.

שתף מאמר
דילוג לתוכן