מה זה ביטוח תאונות אישיות?

השוואת ביטוחים

קשה מאוד להגדיר על רגל אחת מהו ביטוח תאונות אישיות שכן מדובר בביטוח אשר משלב ביטוח חיים ביחד עם ביטוח בריאות. הביטוח בראש ובראשונה נועד להגן על המבוטח מפני תאונה כזאת או אחרת שעלולה להשבית את המבוטח לאורך זמן רב. הפוליסה עצמה ברוב המקרים מכסה את המובטח במקרים של נכות, אובדן כושר אבודה או מוות מתאונה. חשוב להבין כי ביטוח תאונות אישיות איננו מכסה הליכים רפואיים כאלה ואחרים, לשם כך יש ברשותכם ביטוח בריאות פרטי. הביטוח הנ"ל דואג לכך שתקבלו פיצוי חד פעמי וכמו כן בכל חודש סכום קבוע אשר נועד לאפשר לכם להמשיך לחיות באורך חיים נורמטיבי עד אשר תוכלו לחזור לפעילות או לשגרה מלאה. כאשר רוכשים ביטוח תאונות אישיות השוואת מחירים בין חברות שונות היא דבר הכרחי.

השוואת ביטוחים

עוד נקודה שחשוב לשים אליה לב, ולא מעט מבוטחים אינם מודעים לנושא הזה – וזה בהחלט חבל. ביטוח תאונות אישיות הוא ביטוח עצמאי בפני עצמו, זאת אומרת שניתן לשלב אותו ביחד עם ביטוחים שונים שיכסו אתכם במקרים אחרים. לדוגמא ביטוח תאונות אישיות ביחד עם ביטוח בריאות יאפשר לכם גם לקבל טיפול הולם וגם לקבל קצבה חודשית עם סכום קבוע מראש. כך תוכלו להרגיש כי אתם לא נמצאים לבד, ויש מי שדואג לכם במצב שבו אתם נמצאים.

על מנת שתוכלו למצוא ביטוח תאונות אישיות אשר מתאים לכם בצורה המדויקת חשוב מאוד שתקבלו הכוונה של אנשי מקצוע. כיום קיימות לא מעט חברות אשר יציעו לכם ביטוח תאונות אישיות במגוון רחב של מחירים ועם אין ספור הטבות שונות. המטרה שלכם היא לקבל ביטוח שיכסה אתכם בצורה הטובה ביותר ולא יעשה לכם חור בכיס, ואת זה תוכלו לקבל עם הצוות המיומן שלנו.

שתף מאמר
דילוג לתוכן