איחוד קופות גמל

איחוד קופות גמל

ישנם הרבה מאוד מוצרי חיסכון שונים שביניהם כל אחד מאיתנו בוחר לאורך השנים. לכן ברור מדוע גם אתם מתלבטים לגבי העניין הזה מידי פעם, כי הרי ברור שאין דבר חשוב יותר מאשר החסכונות שנוכל לעשות לעתיד. זה מה שהוביל אתכם בזמנו לפתוח מספר קופות גמל במקביל? אם כך, כדאי שתדעו שלא פעם איחוד קופות גמל זה צעד שבהחלט כדאי לקחת בחשבון. כאשר מאחדים את קופות הגמל למעשה מחזיקים סכום גדול יותר במקום אחד, מה שאומר שגם דמי הניהול שניתן להשיג יהיו נמוכים יותר ולכן מבחינה כלכלית זה יכול להיות צעד משתלם.

ניוד כספים בין קופות

איפה כדאי לפתוח קופת גמל?
אם מה שמטריד אתכם היום זו לא השאלה של איחוד קופות גמל אלא דווקא הדילמה של איפה כדאי לפתוח קופת גמל חדשה, דעו שאתם לא לבד. רוב האנשים היו רוצים לעשות עוד ועוד חסכונות אך מצד שני, כולנו גם היינו רוצים לדעת שאנחנו לא משלמים הון עתק על ניהול הכספים שלנו. אם זה נשמע לכם מוכר ואם אתם מתלבטים, חשוב לבחור סוכנות ביטוח מובילה שתלווה אותכם בעניין הזה. אתם לא יכולים להפקיד את כל החסכונות שלכם, בין אם זה בקופת גמל ובין אם זה בכל מסגרת אחרת, בידי חברה לא אמינה. לכן, מעבר לרצון לשלם דמי ניהול נמוכים חשוב גם לבדוק את האמינות של מי שאתם פונים אליו לצורך העניין הזה.

סוכנות עם עתיד
מחפשים סוכנות ביטוח מובילה לפתיחת קופת גמל או לאיחוד קופות לא פעילות קיימות? בין אם אתם רוצים לקחת הלוואה מקופת גמל להשקעה או שאתם מעוניינים באמינות ובשירות מקצועי לכל אורך הדרך? אם כך, אנחנו בחברת BIT-CHECK מחכים לכם, אז למה שלא תפנו אלינו כבר עכשיו? הנציגים שלנו זמינים עבורכם תמיד והמחירים אצלנו נוחים כך ששווה לכם להרים אלינו טלפון ולשמוע מה יש לנו להציע לכם.

 

דילוג לתוכן