השוואת מחירים ביטוח דירה

הבית שלנו ותכולתו הם נכסים יקרי ערך מכל הבחינות, ובאופן טבעי מי שרוצה לישון בשקט מבטח אותם בפני מקרים של הצפות, שריפות, מעשי פשע ועוד. רצון נוסף הוא לשלם רק את המינימום ההכרחי עבור הכיסוי אבל כדאי לזכור לפני שמבצעים השוואת מחירים שביטוח דירה הוא לא מוצר אחיד, ולכן רצוי קודם כל להבין מהם הצרכים הספציפיים שלכם, ואיזו פוליסה מספקת להם מענה מלא.

השוואת מחירים ביטוח דירה

קודם כל חשוב להבין שישנם שני ביטוחי דירה נפרדים האחד למבנה והשני לתכולה. ניתן לרכוש את שניהם או רק אחד מהם, ואם בחרתם לבטח גם את המבנה וגם את תכולתו תוכלו לבחור אם לרכוש את שתי הפוליסות מאותה חברה או בנפרד. ביטוח בריאות פרטי השוואת מחירים, האם זה כדאי אצלינו?

לגבי ביטוח המבנה הדגשים החשובים הם המקרים שעבורם ניתן יהיה להפעיל את הפוליסה (ובפרט האם רעידות אדמה נכללות בה), הסכום שתקבלו במקרה של נזק חמור שהופך את המבנה לבלתי ניתן לשיקום (ובהקשר זה כדאי לשקול רכישת הרחבה שנקראת סכום נוסף בבית משותף, שכן בלעדיה תקבלו רק את ערך הבנייה עצמה, ללא שווי הקרקע, ובעצם לא תוכלו לקנות דירה חדשה) וגובה ההשתתפות העצמית הנדרשת.

לגבי ביטוח תכולת דירה חשוב לוודא אילו פריטים מכוסים, עבור אילו מקרים תקף הכיסוי וכן האם נדרשת התקנת אמצעי מיגון שונים. הרחבה אפשרית היא חבות מעסיקים כיסוי למקרים שבהם נגרם נזק למי שמגיע לעבוד בדירה (מנקה וכו').

השוואת מחירי ביטוח דירה חייבת לקחת בחשבון גם את רמת השירות של כל חברה, כדי שאם חלילה ייגרם נזק לנכס, הטיפול יהיה מהיר והתשלום בגין התביעה יתקבל ללא דחיות ויאפשר לכם לחזור לשגרה תוך פרק זמן קצר ככל האפשר. עשו עכשיו ביטוח פנסיוני לעצמאיים!

לנוכח מורכבות ביטוחי הדירה השונים והחשיבות שלהם מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע בעלי ניסיון. הסוכנים של check-bit מצטיינים במתן שירות איכותי והסברים מדויקים וברורים לגבי האפשרויות השונות והבחירות הכדאיות ביותר לכל לקוח.

שתף מאמר
דילוג לתוכן