ביטוח חיים עד איזה גיל?

ביטוח חיים עד איזה גיל?

כשבוחרים פוליסת ביטוח חיים – עד איזה גיל תקף הכיסוי,היא שאלה מתבקשת. ישנן פוליסות שמספקות כיסוי – כלומר תשלום סכום כסף (חד-פעמי, או כקצבה חודשית קבועה) למוטבים שאותם בחר האדם שנפטר – עד גיל 65-67, פוליסות אחרות ממשיכות להיות תקפות עד גיל 75 וישנם גם ביטוחי חיים עד גיל 80 ואפילו 85.

בעידן שבו תוחלת החיים נמצאת במגמת עלייה רציפה, ישנה מן הסתם עדיפות לפוליסות שתקפות עד גיל מאוחר יותר. יחד עם זאת כדאי לזכור שככל שגיל סיום הביטוח גבוה יותר, כך עולה גם הפרמיה, ולכן ההמלצה היא לבחון את הצרכים הספציפיים שלכם. כך למשל לאדם בן 50 שיש לו ילדים קטנים כדאי במרבית במקרים לא להסתפק בביטוח חיים עד גיל 65, שכן בשלב זה צאצאיו עדיין יזדקקו, סביר להניח, לתמיכה כלכלית ממנו, ולעומת זאת אישה בת 35 שבטוחה כי השלימה את פרק הקמת המשפחה לא זקוקה לביטוח חיים עד גיל 80 שכן ילדיה אמורים להגיע לעצמאות כבר כשתהיה בת 65.

ביטוח חיים מה צריך לדעת ולקחת בחשבון? עוד כדאי לקחת בחשבון כי ישנן פוליסות שבהן החל מגיל מסוים (בדרך כלל 75) הסכום שישולם למוטבים אינו מלוא הסכום הרשום אלא חלק ממנו (למשל 50%). במקרים מסוימים תוכלו לרכוש הרחבה לביטוח הבסיסי כך שגיל סיום הפוליסה יהיה גבוה יותר. סוגיה נוספת היא גיל הכניסה לביטוח, כשבדרך כלל ההמלצה היא להקדים ולבטח את חייכם כדי לזכות בפרמיות נמוכות יותר (וגם כי בסופו של דבר אף אדם לא יודע מתי הוא ייפרד מן העולם וחשוב תמיד להבטיח את עתידם של ילדינו).

על-מנת להגיע לפוליסת ביטוח החיים המתאימה ביותר למצבכם ולצרכים הספציפיים שלכם עם סכום ביטוח חיים מומלץ, תוכלו להיעזר בסוכני הביטוח המנוסים של check bit. הסוכנים המיומנים יעזרו לכם להבין מהו גיל סיום הביטוח האופטימלי עבורכם וכמובן לוודא שגם שאר מרכיבי הפוליסה מספקים לכם את הכיסוי הדרוש במינימום עלות.

דילוג לתוכן