השוואת ביטוחים לחול

השוואת ביטוחים לחול

נוסעים לחו"ל ורוצים להיות בטוחים שגם אם יקרה משהו תהיה לכם דרך להתמודד עם כל תקלה שלא תבוא? חוששים לנסוע בלי ביטוח נסיעות?  או ביטוח בריאות מומלץ לחול? אם כך, אין ספק שאתם צודקים ובהחלט כדאי שתעשו כל מה שאתם יכולים עוד היום כדי להבטיח שאתם נוסעים עם ביטוח לחו"ל. שימו לב שזה אפילו לא משנה אם אתם נוסעים לכמה ימים, חודשים או שאתם עושים אפילו רילוקיישן – בכל מקרה השוואת ביטוחים לחול זה משהו שכדאי להשקיע בו כמה רגעים. אין שום סיבה לשלם מחירים מופקעים על ביטוחים כאלה ולכן אנחנו מאוד ממליצים לכם לבדוק את הנושא מראש.

השוואת ביטוחים

מה כולל הביטוח?
במסגרת אותה השוואת ביטוחים נסיעות לחול, אנחנו מציעים שתבדקו גם על מה אתם עומדים לשלם. האם הביטוח כולל גם ניתוחים דחופים? חילוץ בעת צרה? והאם הביטוח כולל גם את המטען שלכם? לא בכל מקום יציעו לכם בדיוק את אותן הפוליסות ולכן יש לרדת לעומקם של הדברים ולבדוק, סעיף אחר סעיף, על מה אתם עומדים לשלם.

 

מה משפיע על המחיר?
מעבר לשאלה הבסיסית לאיזו חברה או סוכנות ביטוח אתם פונים, כדאי שתדעו שיש עוד כמה פרטים שישפיעו על מחירי הביטוחים שלכם לחו"ל. לדוגמא: בני כמה אתם? ומה המצב הבריאותי שלכם לפני הנסיעה? האם מדובר על אישה בהיריון? האם אתם מעשנים? כל פרט קטן יכול להשפיע על עלות הפוליסה ולכן זה טבעי שהשכן שלכם ישלם סכום מסוים ואילו אתם תשלמו סכום אחר. מה שבטוח זה שאפילו אם אתם רוצים לעשות את הביטוח הכי מקיף ומלא לנסיעה הקרובה שלכם לחו"ל, זה עדיין לא אומר שחובה עליכם לשלם מחירים מופקעים ובהחלט כדאי לבדוק איפה זה ייצא לכם קצת יותר זול.

 

דילוג לתוכן